Annons

Softonic-recension

Kiddos i förskolan: Gratis pedagogiska spel för barn och småbarn

Vi har samlat en massa gratis lärande spel för småbarn och barn. Dessa pedagogiska spel kan hjälpa dem att lära sig grunderna i matematik, former, färger, siffror, räkning och målning. Varje spel har sin egen svårighetsgrad. Du kan välja mellan ett enspelar- eller tvåspelarspel. Du kan spela mot datorn eller barnen. I ett enspelarspel har du möjlighet att spela mot datorn. Ett tvåspelarspel är mycket roligt!

Du kommer att ha möjlighet att välja bland lärande spel inom följande kategorier:

Pussel

Matchning

Siffror

Mönster

Former

Färger

Målning

Måla

Piano

Du kan välja att spela lärande spel som ett barn, som en lärare eller som en förälder.

Finns även på andra plattformar

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om Kiddos in Kindergarten

Har du provat Kiddos in Kindergarten? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.